loading...
Alis
Alis بازدید : 55 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

سئو وب سایت و بهبود رتبه سایت
قیمت سئو – هزینه ی سئو وب سایت
هزینه های مرتبط با بهینه سازی سایت، به موارد مختلف بسیار زیادی بستگی دارد، که به طور کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان گستردگی پروژه
هرچه یک پروژه گسترده تر باشد، قطعاً زمان و نیروی متخصص بیشتری برای رساندن آن به نقطه ی مورد نظر نیاز است. برای مثال یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که بیش از 5 هزار محصول دارد. تولید محتوای فروشگاه اینترنتی خود پروسه ای زمان بر و پر هزینه است، چنانچه این اقدام بر عهده ی تیم انجام پروژه سئو وب سایت گذاشته شود، هزینه ی آن به قیمت کلی اعلام شده افزوده می شود. برای کاهش هزینه های تولید محتوا، می توان از خدمات تولید محتوای سئو شده ارزان استفاده کرد.

قیمت سئو - هزینه ی سئو وب سایت
میزان تمیز انجام شدن پروژه
تصور نکنید که اگر یک سئو کار، چند پروژه ی موفق و تمام شده دارد، فرد مناسبی برای کار شما است. شاید چنین فردی پیدا شود و حتی قیمتی کمتر از رقیبان خود را به شما ارائه دهد؛ولی باید بدانید که، برخی اشخاص آمار به ظاهر خوبی دارند، که ناشی از پیاده سازی سئوی کلاه سیاه می باشد. در چنین مواردی ممکن است، فرد از میان ده ها پروژه چند مورد موفق هم داشته باشد، ولی اکثر سایت های بهینه شده با این روش، دوام چندانی در صفحه اول گوگل نخواهند آورد. اگر می خواهید برای مدت نامحدودی در صفحات اول گوگل بمانید، باید سایت خود را با روش های کلاه سفید، بهینه کنید.

شدت رقابت بر سر کلمات
همه ی ما دوست داریم، در حیطه ی کاری خود، در صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشیم، برای مثال ممکن است، 50 سایت در زمینه ی فروش تلفن همراه به ارائه ی خدمات بپردازند، اگر می شد با صرف زمان و هزینه ی کم، به این مهم دست یافت، که تمام رقبای شما، حاضر به انجام این کار بودند. پس بهتر است کمی واقع بین باشیم، بسته به شدت رقابت و هزینه های انجام شده از سوی رقبایتان، قیمت سئوی سایت، می تواند تغییر کند. با این وجود ما، سئو وب سایت شما را با قیمت هایی منطقی بر عهده خواهیم گرفت.

شدت رقابت بر سر کلمات در هزینه نهایی پروژه سئو تاثیر گذار است
خدمات ارائه شده در یک پروژه
به طور کلی یک پروژه ی سئو، شامل 4 بخش کلی است. این بخش ها شامل آنالیز، سئوی تکنیکال، سئوی داخلی و سئوی خارجی است.

آنالیز پیش از سئو وب سایت
آنالیز رقبا
پیش از آنکه، بخواهیم، به سراغ وب سایت شما و شروع کار برویم، باید بدانیم، دقیقاً باید در چه جبهه هایی با رقبایتان به مبارزه بپردازیم . سئوی سایت و آمدن به صفحه ی اول گوگل یک نبرد تمام عیار است. پیش از هر چیزی، باید نقاط قوت و نقاط ضعف رقبا را بیابیم و خط سیر مشخصی برای رسیدن به هدف، برای خود، متصور شویم.

آنالیز وب سایت شما
پس از بررسی کلی وضعیت، باید ببینیم که حال و روز وب سایت خودتان چه طور است، به طور معمول سئوی یک وب سایت تازه تاسیس به مراتب راحت از سایتی است، که سابقه ای خراب از خود برای گوگل به جای گذاشته است. این درحالی است که، اگر سایتتان سابقه ای خوب نزد گوگل داشته باشد، به مراتب راحت تر از یک سایت تازه تاسیس به صفحه ی اول خواهد آمد.

لازم به ذکر است، چنانچه سایتی پنالتی شده دارید و بر حفظ آن نام دامنه تاکید دارید، می توانیم با بررسی های لازم، امکان یا عدم امکان بهبود شرایط را به اطلاع شما برسانیم.

سئوی تکنیکال
پس از انجام بررسی های لازم بر روی وب سایت، باید اقداماتی را انجام دهیم، که در مجموع بستر، برای بهبود رتبه ی گوگل فراهم شود. این اقدامات شامل بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی ساختار آدرس ها، بهسنه سازی کلی صفحات و رفع ارورهای سایت و مواردی از این قبیل است.

سئوی تکنیکال و سئوی داخلی
سئوی داخلی
در زمان بهینه سازی داخلی سایت، اقدامات زیادی انجام می شود. دو مورد از مهم ترین این اقدامات، بهینه سازی محتوا و بهینه سازی لینک های داخلی هستند. یک محتوای سئو شده ، فاکتورهای بسیاری دارد و از مهمترین بخش های بهینه سازی داخلی می باشد. این بهینه سازی شامل ، متن، عکس ، رنگ و ساختار و تمام آنچه فکرش را بکنید می شود.

سئوی خارجی
شاید، دانشی پایه در مورد سئو وب سایت و به طور دقیق تر بهینه سازی خارجی داشته باشید، با این وجود، باید بدانید، این بخش از بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، بخشی بسیار حساس و کاملاً تخصصی است. سئو کار وب سایت، باید طی یک فرایند دقیق و حرفه ای، به اعتبار بخشیدن وب سایت شما، در محیط خارج از سایتتان بپردازد. این بخش از یک پروژه حساس ترین قسمت آن است. این حسایست، به حدی بالا است، که من آن را به یک جراحی تشبیه می کنم. چناچه یک حرکت اشتباه انجام دهید، ممکن است، به جای رفع مشکل، نتیجه را به مرگ همیشگی آن دامنه در نتایج جستجوی گوگل تبدیل کنید. یا به عبارت بهتر، حین برداشتن ابرو، چشم سایت را کور کنید.

سئوی خارجی
سئوی وب سایت ارزان
شاید بگویید، با همه ی این توصیفات سئو ارزان دیگر چیست؟ اگر بخواهید هزینه ی کمتری برای بهینه سازی سایت خود انجام دهید، و از خیر رسیدن به صفحه اولی گوگل در کلمات سخت و دشوار بگذرید، یا فقط به طور نسبی، شرایط سایت خود را بهتر کنید، ما می توانیم را دریافت هزینه های بسیار کم، این کار را برای شما انجام دهیم.

ضمناً شما می توانید، با پرداخت هزینه ای نه چندادن زیاد، با استفاده از مشاوره های ما، به سئو وب سایت خودتان بپردازید.
منبع : بهبود رتبه سایت در گوگل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 3,095
  • بازدید کلی : 30,992